In 2005 heb ik mijn huisarts opleiding afgerond in Maastricht, waarna ik bijna 15 jaar een huisartspraktijk heb gehad in Baexem. In 2019 kregen wij als gezin een kans om naar het buitenland te gaan. We hebben 5 jaar in het mooie Idaho in Amerika gewoond. Sinds begin juli zijn we weer terug in Nederland. Kindergeneeskunde, kleine chirurgie, palliatieve zorg en perimenopause hebben mijn extra interesse. Ik ben als huisarts in dienst van de praktijk werkzaam op maandag, dinsdag en woensdag.